Semrasem SevdaNurum canım Doğum yapmadanmı doğum ücretini ödedin çokmuş baya Allah sağlık versih tabi herşey bebeklerimiz için
Semrasem Mcmc canım bebek odası hariç mi park yatak aldın 11 bin içinde perde halı dışında bebek odasıda var sanıyorum
Mcmc Semrasem canım hepsi ayrı odası 11 bine aldım . 1000 tl park yatak perde ve halıya 2 bin verdim. Odası hazır olsun istedm ama büyük yatak aldım şu montessori ler var ya onlardan.
Burcuveburcum Semrasem ikeadan beşik yatak dolap 1500 civarına geliyor şuan ben kullandım memnunum tavsiye ederim bebek odaları çok pahalı çünkü maliyeti kısmak lzm
Semrasem Erham hesap yapmak kötü anlamda değilki ona göre bütçe hazırlamak ayağını yorganına göre hazırlamak diyelim bu yola çıkan illaki göze almıştır yoksa hepsini
Semrasem Deletedmom277 ay bende tayinciyim sizden tavsiye alsam iyi olucak neler almalı beşik olarak başta dolap vs nasıl aldınız
Deletedmom277 Semrasem Ben sepet beşik aldım ama şimdiki aklım olsa park yatak alırdım daha kullanışlı çünkü dolapta öyle çok büyük bir şeye gerek duydum 2 kapaklı çekmece ve gözü çok olan bir şey tercih ettim
Mevadad Semrasem emzirmekten korkuyordum göğüslerim hassas olduğu için. İlk günden beri taktım hiç yara olmadı. Hiç krem almadım göğüsüm için. Bence yararı oluyor
Semrasem Hayale ya bende 12 haftalık gebeyim cinsiyet belli olsun öyle başlıcam alışverişe araştırıyorum bakıyorum bazıları dünya kadar kıyafet vs lazım olur diyorlar banada çok abartı geliyor hapsi kullanılır mı bilemiyorum
Hayale Semrasem vallah zaten cok elbise almaya gerek yok deyisik alicaksin mevlütte falan gelenlerde olucak onlardan sonra geri kalan ne varsa hosuna gelmiyenleri kendin alirsin ben küçük cokta sey almadim 6,9ayliq aldım. Cocuklar zaten cabuk buyuyor yani benim fikrim🥰
Semrasem Burcuveburcum ikeanın modelleri çok hoşuma gidiyor fiyat olarakta uygunmuş takımmı bu ayrı mı
Burcuveburcum Semrasem takım yok ama birbirlerine uyan birçok model var kurulumu da kolay 😉nar çiçeği renkli dolaplar gelmiş mesela ben aldığımda yoktu beyaz beşikle süper dururlar
Semrasem Deletedmom277 sapet beşiği elemiştim kısa süreli kullanımından dolayı park yatak iyi diyorlar ama onunda görüntüsü kötü kimi haşır huşur ses çıkartıyor diyor onada
Burcuveburcum Semrasem 3 yaşına kdr kullanırsın ama bizimkinin kardeşi geleceği için ona devredicek 60*120 genelde beşik ölçüleri ikeada yer kaplamaz