Gizemt5 Arkadaşlar merhaba ben bugün 1.doz Tetanoz aşıs oldum ama eve gelip enabıza baktım aşılar kısmında doğru tdap olarak yazıyor ama içeriğine bakınca vurula aşı kuduz aşısı gib duruyor bu durum nedir bilen var mı?
Abs180220 Gizemt5 bende de tdab yazıyor ama açılımı olarakta tetanos, difteri, asellüler boğmaca yazıyor
Gzde_defne Gizemt5 canım o zaman ilk aşını tdap yapmış olabilirler genelde artık ilk doz tdap yapıyorlar boğmacayla karışık olan