Kızlar öncelikle merhaba 8+5 oldum bugün geçen hafta perşembe günü aşırı şekilde kanamam oldu çok afedersiniz iki Pet dolusu pıhtı sonra kesildi iğne ilaç devam ama geçen haftadan beri sürekli ya kahverengi lekelenme ya da böyle çok koyu kırmızı lekelenme oluyor kesilmiyor yani ilaç da içsem iğne de yapılsa hastaneye gidemedim sıra bulamıyorum maalesef daha önce böyle başına gelen var mı bunu yaşayan var mı bir yardımcı olur musunuz