Merhabalar değerli anneler ve adayları ben bir şey sormak istiyorum. Spinal anestezi yapanlar tecrübelerini yazabilir mi ? İlk doğumumda genel bayıldım sonrası çok ağrılıydı aşırı yani benim ağrı eşiğim düşük baya ondan dolayı herkes aynı değildir belki. 2. Ye hamileyim şuan spinal belden iğne yaptırmayı düşünüyorum ne kadar süre sonra sonra ağrı hissediliyor tam olarak