Kızlar merhaba benim fsh hormonum yüksek olduğu için doktorlar erken menepoz diyordu çocuğum olmuyor 2 senedir tüp bebek tedavisi bile zor oluyor çünkü yumurta gelişimi olmuyor neyse ben gecen ay ilaçla adet oldum zaten ilaç kullanmasam olmuyorum 1 senedir hep böyleydi 25 yasındayım. Gecen ay tüp bebek merkezine yine gittim bana prp diye bi işlem yaptılar 100 bin tl para ödedim doktor bunu takip edicez bakalım nasıl bi gelişme felan olacak bazılarında işe yaramayabilir 6 ay takip süreci olur dedi ben işlemi olalı 2 hafta oldum yanı gecen ay 25 ağustosta adet oldum pek takmıyordum çünkğ dedim kesn ilaç yine kullanıcam olucam bugün adet oldum hastaneyi aradım bu iyi bişey yarın gel dediler muayeneye bu duruma çok sevindim çğnkü adet olmayınca yumurtlama da olmuyor ben bu ay yumurtlamamı gördüm ne oldu anlamıyorum pek böule şeyleri?? İlaçsız adet olamıyordum uzun süredir neredeyse 2 sene önce en son ilaçsız olmustum