Benim normalde hep tansiyonum düşüktü. Hamileliğimin başından beri de düşük tansiyon sorunu yaşıyorum ama bunu sorun olarak sadece ben görüyorum. Doktorlar, zaten dipleri görmediğin sürece düşük tansiyon istiyoruz diyorlardı bana. Ben 2 kere dışarıda bayıldım ona rağmen bir şey yapmadılar ama dışarıya tek çıkmayın, çantanızda yiyecek bir şey hep bulundurun. Kendinizi kötü hissettiğiniz an uzanın ve ayaklarınızı havaya kaldırın. Şu an 37 haftalık gebeyim artık düşmüyor daha dengeli tansiyonum.