Mom05 Kızlar 9. Haftam sabah lavobaya kalktığımda ilk defa pembemsi bir leke oldu sonra tekrar etmedi ama , varmı bu durumu yaşayan ?
atkaplan Mom05 hamilelikte kanamanın her turlusu sıkıntıdır. Yerleşme kanaması desek onun için de cok geç bi zaman kesinlikle yerleşme kanaması degildir bence bi doktora git
140524ba Mom05 Cnm korkutmak için demiyorum ama bir doktora git aynı şeykerş geçen gece ben yaşadım gece 1 de hemen o saatte gittim büyük kanama alanı oluşmuş progestan başladı sende bir git istersen
Mom05 beyzzsenturkkk bende doktoruma ulaştım , tekrar eden birşey olursa haber ver dedi şuan tedirgin olacağın birşey yok dedi , umarım yoktur