Merhaba kızlar bugün 34+1 de Celestone iğne vurdurdum. Bebeğim doğum pozisyonu aldığı için doktorum önerdi ama 1 doz yeterli dedi. Çoğu insanda doğumu tetiklediğine ve 1 hafta içinde doğum yaptığına dair doğum hikayeleri dinledim. Yaşayan var mı bu durumu? Bir de şeker yükseltiyor diyorlar bu iğne. Ne yapmak lazım şeker yükseldiğinde??