Anneveogluu Allah yardımcınız olsun inşallah ıkınma konusunda karnınız sertleşince sancı geldi demek oluyor çenenizi göğsünüze dayayıp kaka yapıyoruz şeklinde bir ıkınma yapın sancı geçer geçmez dinlenin ıkınmayın ki kesiniz çok az olsun ☺️ sancı geldikçe belinize sıcak su tutun duşa girip hastanede oda banyo vardır , Bel kısmına bol masaj süt için dut kurusu ve günde en az 3 kg su için bu işin tek ve önemli sırrı sudur ☺️ dikişkerinize günlük ılık su ile altınızı yıkayıp saç kurutma makinesi ile bir kaç saniye kurutun ki kuru kalsın bol dinlenin normal oldum iyiyim deyip hemen ayaklanmayın ☺️ sıcak tu tu n kendinizi , yataktan sıyrılmak zor olur kesinlikle kanepede uyuyun 40 gün çıkıp dikişleri oturana kadar ,muhakkak bebek üzerine uyumamak için gece ışıklar açık kanepede emzirin ya da sandalye kullanın muhakkak ☺️ emzirme yastığının ortası delik ya onun üzerine oturabilirşsşnxş kesinlikle dikiş üzerine oturmayın ☺️ ben bunları yazdım ama doğum sonrası ve doğum anı için önemli notlarımdı 🫠 Rabbim bi seste kurtarsın ☺️