Zelis_ozdrgn Kubare134 canım ben de ilk gördüğümde böyleydi geç döllendiği için 2 hafta sonra gel dedi gittim bebek de göründü kalp atışını da duydum 🥲🤲❤️
Baltanam41 Kubare134 iyi sana ultrason vermiş 5+5 de gittim küçük kese gördüm haftaya gel dedi çıktı alıp vermedi dahi…
gamzelicglar Merhaba sat tarihin neydi bende bugun gittim bebek 2.4 mm gorundu gec dollenme haftaya geri gel dedi
gamzelicglar Kubare134 benim sat 23 agustos su an 1 aylik gec dollenme de olmus cok heyecanliyim haftya gidecegim 🥹
sedef3 Merhabalar herkese , dün doktora gittim 5 hafta 6 günlük kese çok sağda pazartesi günü ortaya gelmezse ya ilaçla düşürülecek yada ameliyat etrafınızda bu durumu yaşayan oldu mu
busrasya2334 Kubare134 5+4de keseyi bile göremedik canım geç döllenme diye 6+1 de kese için gidicem düşün korkma o yüzden geç döllenmede olabiliyor böyle şeyler