Seyyid kızlar son bi kaç haftadır baya yoğun stress altındayım ailevi maddi manevi tansiyonum arada yükseliyodu dr kontrolünde hap vercekti stresstendir desim almamıştım ama dünden beri tansiyonum 150-160-170 hatta gece yatmadan önce 176 dı sabah kalkınca örçtüm 127 di kavhaltıdan sonra birdaha örçtüm 158 çıktı şimdi bile hala başım dönüyo acile gitcem birazdan ama korkuyorum bebeğe bişey olmuşmusur aceba sizinle paylaşmak istedim
MasaaL Seyyid Kaçıncı haftandasın? Tansiyon gebelikte çok çok önemli, bebeğe giden kan akışı yavaşlayabilir allah korusun. Ve gerekirse eğer sezeryanla bile dogum yapılabiliyor. Tansiyonunu aksatma hiç
Gulsah______ Seyyid Ben de 36 haftalığım yüksek tansiyon çıktı 1 haftadır ilaç kullanıyorum doktor ihmale gelmez dedi devamlı takip ediyorum erken doğum riski var dikkat et
Seyyid Seyyid gece örçtüm 17-9duyani 176-90 türkiyede farklımı öeçüyokar bilmiyorum mesela az önce 158-100 dü 15-10 mu diyosunuz
MasaaL Seyyid Ay o kadarını bilemiyorum canım benim genelde 12’e 8 çıkıyor. Geçenlerde 13’e 8 çıktı doktorum sıkıntılı bir durum olursa gel demişti
Seyyid MasaaL anladım yani 120-80 130-80 zaten 130 yani 13 den yukarısı yüksek tansiyon oluyo benim bildiğim
bebegimvben Seyyid ellerde ayaklarda şişme varmı ? Doktoruna danış senden idrar tahlili ister. Tansiyonunyazdığına göre aşırı yüksek çok dikkuet
Buse2635 Tansiyonun yükseldiği zaman bir limon sık biraz su koy iç çok faydasını görürsün Rabbim acil şifalar versin