Kızlar 8+5 gebeliğim var eşimle de kan uyuşmazlığımız var dün gece kahverengi bir lekelenmem oldu bir anda , doktorumla iletişime geçtim iğneyi yaptırmalısın dedi dün iğne yaptırdım iğneden önce de yine nöbetçi hekim kontrol etti kalp atışını ve kanama alanı var mı siye bir sorunda olmadı ama biraz korktum daha önde erken olarak bu iğneyi yaptıran var mı