Haftasına göre suyu sınırda olup protein kaçağı teşhisi aldım vehasıl 7 gündür tansiyon takibi yapılıyor şu an tansiyonlarım 12/6 13/7 seviyesinde ve hala doktorlar tansiyon takibi diyorlar hastaneden de taburcu etmiyorlar böyle bi durum yaşayan var mı