Nazli_06 Kızlar bu her iki hastane de de doğum yapmış kişilerden fikir almak istiyorum önerirmisiniz ? Doktorum bu ikisiyle anlaşmalı ama en çok lösanteyi öneriyor ben daha önde koruda yapmıştım o yüzden bu iki hastane arasında kararsız kaldım 🫠
Mummybaby Nazli_06 ben maalesef ikisine de gidemedim ama memorialda iki arkadaşım ve ye gem doğum yaptı çok çok memnun kaldılar
Aygunirmm Nazli_06 aşkın evren güler mi 🤭 ben lösanteciyim. 1-2 haftaya alıcam inşallah bebişi kucağıma
saltur Nazli_06 ben 2 sene önce Memorial da yaptım doğumumu Fiğen beşyaprak girmişti doğumuma benim çok ani oldu doğumum hemen oraya gittim çok şükür hemen doğuma alındım ve yarım saat içinde normal doğumumu yapmış oldum bu sene de Rabbim nasip ederse yine Memorial’da yapacam onun için doğum paketi almak istiyorum
Sweetie_Little_Jean Mummybaby acaba hangi doktorla doğurdular önerebileceğiniz doktor var mı çok kararsızım doktor arayışındayım
meryys Nazli_06 Yok yapmadım ama ben nisanda memorial da başladım ilk latife hocaya gidiyordum çok memnundum ordan ama sigortam yüzde yüz orayı karşılamıyordu yüzde 80di anlaşması bir kan için 5bin tl para verdim öyle olunca tamamını karşılayan hastaneye geçmiştim medicana hiç sevmiyordum doktor için gidiyordum tercih edebileceğim zaten kürtaj oldum sonra Memorial da doğum yapanlar ile konuşmuştum çok memnunlardi hastane çok temiz kaliteli
Aygunirmm Nazli_06 evet balım orda çalışan bazı arkadaşlar var. Gayet memnunum duyduklarımdan. Özellikle ziyaretçi saati dışında kimseyi almıyolar onkoloji hastanesi olduğundan. O konu çok memnun ediyo beni. Ayrıca orada aşkın hocamın doğumunu gerçekleştirdiği 2-3 arkadaşım var onlar da gayet memnun kaldılar
Nazli_06 Aygunirmm Ben önceden de aşkın hocada doğum yaptım tabi o zaman koru hastanesi vardı orda yapmıştım ama bu iki hastaneyi de bilmiyorum, Lösante de odada mesela çay kahve vs yokmuş oğlum var yanıma kabul ederler mi bilmiyorum 🫠