Yesimce Kızlar Adetim 1 gün gecikti dayanamayıp kan testi yaptırdım sonuç negatif 0.06 çıktı Ama hala hastalanmadım böyle bir durum yaşayıp birkaç gün sonraki testte değeri yükselen vs var mı? Yardımcı olur musunuz lütfen ?
Dil Yesimce kan testinde 1 saat bile geçince çıkar demişti benim doktorum. Bende 1 gün gecikince yaptırdım 118 çıkmıştı canım
Ggizemsnl Yesimce üzmek istemem seni canım ama hamilelik geçiktiğinde yapılan teste eğer hamile isen en az 4 haftalık oluyorsun. Bu da değeri 5 in üzerinde yapar. bir kaç gün geçse de değişmez. Stresten falan gecikmişsindir.