Merhaba , bu ay letu kullandım . Döngünün 12.günü 14.5 mm yumurtam oluştu ama iki gün sonra doktor göremedi galiba . Çatladı da demedi gelişmiş yumurta yok bu ayı es geç dedi . O sora ilişkiler oldu. Döngünün 21.günü adet oldum ve bende pco var . Normalde 40-50 günde adet oluyorum ilk defa başıma böyle bir şey geldi . Bugün 3.gün kanamada ama az oluyorum ped dolmuyor tam ortası doluyor . Bazı yerleşme kanamaları normal adet gibi oluyormuş diye şüphe ettim . Test yapıyorum çok silik olsa da çıkıyor hamile olabilir miyim