esocaan
5 de keseyi gördük 6da bebegi gördük 7de 2. Bebegi gördük. Benimde bir kaybim var acaba dış gebelik mi boş mu derken şuan 7 haftalık ikizlerimize hamileyim 🥹
İnsanın başından olumsuz süreç geçince korkuyor sizi çok iyi anlıyorum ama dua edin sakin kalın haftaya inşallah görürsünüz