Destekanne Kızlar bilenler bakabilir mi ? Normal mi bu kese şekli falan? Buna benzeyen var mı acaba? Daha düzgün bekliyordum ben
Destekanne @Elamomy yanlış hatırlamıyorsam kullanıcı adınız🙏 Size bu konuda danışılıyor. Bakabilir misiniz rica etsem🙏
nerm629_ Destekanne canım bebisinde gözüküyor kese şeklini takma sen önemli olan sağlıklı ilerlemesi bende en son gittiğimde 5 haftalik ti minicikti
Destekanne Kubare134 evet duydum ama kese nasıl bebek nerde onu anlayamadım. Doktora da çok soramıyorsun🤷🏽♀️
Destekanne nerm629_ sağlıkla kucağınıza alın inşallah ☺️🙏 Çok teşekkür ederim, hiçbir anne mutsuz dönmesin doktordan❤️
seher_3590 Destekanne canim eğer kalp atışını duyduysaniz kese şeklinde sorun yok demektir şuan çok küçük annesi o yüzden anlasilmiyor🫠🥰
Destekanne seher_3590 çok teşekkür ederim 🙏 İçimi rahatlattı yorumlar. Doktora soru sorunca affedersin ıkına ıkına yanıt alıyorsun. Saygı duyuyorum onlara ancak sizin gibi değerli annelerin de tecrübesine çok güveniyorum 😍🙏
seher_3590 Destekanne canım aynennde öyle davranıyorlar insan sinir oluyorum o yüzden bilen birilerine sormak istiyorsun seni çok iyi anlıyorum. Insallah sağlıkla kucağına alirsin bebisini🫠🥰
Elamomy Destekanne normal tabiki herkesin ki farkli anormal olsa doktor derdi erkek bu arada tahminim
Destekanne Elamomy geç görüp yine de yazdınız. Ben unutmuştum bile. Allah razı olsun sizden🥲🤲 Bakalım merakla ve heyecanla bekliyoruz 🥰