Mikmik1 Merhaba kızlar son regl tarihime göre 6+5 haftalık hamileyim betam 24 eylülde 15477 29eylülde 24223 bugün ise 27594 çıktı. Çok az artmış böyle bi durum yaşayan var mı ? Neden az artmış olabilir?
isimsiz19 Mikmik1 bir süre sonra düşüşe geçer değer bebeği falan gördüyseniz betanın bir önemi yok diye biliyorum da neden beta verdiğinizi anlamadım değer zaten yüksekmiş
Sevgiiss Mikmik1 belli zamandan sonda beta yavaşlıyormuş benim 10000 idi 4 gün sonra 40.000 bekledim ama 29.000 oldu doktor normal dedi belli değerlerden sonra 3-4 güne 2 kat artıyormuş
mommymon Mikmik1 geçmiş olsun inşallah sağlıkla kucagnza alırsınız aynı beta sorunum benimde var sata göre 6+3üm ama dün beta degerim 842 geldi sanrm gec döllenme dediler ama 4 gün önce 370ti🥹 bende yarını bekliyorum
Mikmik1 isimsiz19 isimsiz19 Pembe kahverengi kanamam vardı acile gittim kese boş dendi Sonra kendi doktoruma gittiğimde emriyo yeni gözükmeye başladı ama emin olamadığı için beta istedi 48saat için 2 kere Ve Vajinal ultrasondan sonra kanamam oldu Yaptırdım ben de pazartesş tekrar gideceğim