Bebekim123 Yilmayse ben canım başından beri kullanıyorum çokta memnunum multivitamin hatta eşim bile içiyor benim
Pdr Bende kullanıyorum, özellikle probiyotikli olması kabızlığıma çözüm olmuştu. Gün aşırı kullanıyorum.
Fasulyem22 Sengulkrgz bana ı mom verdi o kusturdu şimdi konuştuk vinalac kullanalım dedi mide bulantısı yapiyormu acaba bir de her gün mu alıyorsunuz
Fasulyem22 Bebekim123 anladım acaba ben ı mom u gece almayı mı denesem valla öyle kusturuyorki cesaret edemiyorum