aksoyyy merhaba, diğer arkadaşımızın da dediği gibi bu ilacı doktor kontrolünde kullanmanız daha doğru olur çünkü ben de benzeri olan letu yu kullandım 6 ay kadar. İlk kullandığımda adet gibi kanamam oldu normal regl zamanımdan 14 gün sonra oldu bu kanama. Bugün doktoruma devam edip etmeyeceğimi sordum mesela kullanmayı önermedi. Kullandığım dönemde de kist yaptığı da oldu 28 mm e kadar büyümüştü yumurtam ve genelde kullandığım zaman karın ağrısı, yumurtalıklarımda ağrı yapıyordu bayağı. Ben de dört yıldır evliyim eşimde de bende de çok şükür bir sağlık sorunu yok bizi aşılamaya yönlendirdi. O yüzden ben tekrar letu almadım. Siz bir doktorla görüşün bence.