3boysmom 1melekannesi3858 düşük değilki yavrum ben 1 gün gecikmeyle 30 ile öğrendim hemde ikizler. önemli olan düzenli artması 2 günde bir aynı yerde takip yap bence, hayırlı olsun bu arada💓
QueenJ 1melekannesi3858 betanın kaç olduğu değil düzenli artması önemli. Ben 23 değer ile öğrenmiştim. Hayırlı olsun sağlıklı bir gebelik diliyorum size 🌸💖
Zelis_ozdrgn 1melekannesi3858 düşük değil canım ben de öğrendiğimde dört haftalıktı 3 4 günlük gecikme ile 240 çıktı iki gün sonra bir daha kan verdim 580 çıktı
QueenJ 1melekannesi3858 ben dişçiye gideceğim için ne olur ne olmaz diye test yapmıştım gecikmem yoktu tam regl olacağım gün öğrendim
Zelis_ozdrgn 1melekannesi3858 yok korkma Rabbim sağlıkla huzurla geçirmeyi kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
Havin49_ 1melekannesi3858 beta ile hamilelik haftası alakalı değil ben 1 aylıkken 101 ile öğrendim görüyorum burda 1 aylık 700 ile öğrenen var
QueenJ 1melekannesi3858 endişe etme, değerle haftanın bir alakası yok. İnşallah düzenli artış görür sağlıklı bi gebelik geçirirsin canım benim 🌸
deletedmom43191 1melekannesi3858 😘😘 2 gun sonra tekrar kan ver 480 ve uzeri deger cikarsa sagliklidir