_smlisa_ Selam 37 haftalık hamişlerim bu kadar az kalmışlken birbirimize destek olalım bu post altında dertleşelim istedim. Nasılsınız ? Neler hissediyorsunuz ?Doğum şekli belli mi? Bebişler nasıl? Alışveriş hakkında olur yardırın gelsin ?
erikarpuz _smlisa_ 37+3 ilk doğumum normal gibi görünüyor başı aşağıda kanalda değil henüz çok telaşlıyım tuvaletim gelse korkuyorum bisey oluyo diye 😂 doktor bol bol yürü dedi yürüyorum ama sanki bi işe yaramıyormuş gibi 😢
_smlisa_ erikarpuz çiçeğim benimde öyle 37+0 vajinal doğum istersen rahat olur dedi bakalım nasıl şekillenecek bende vajinal istiyorum sanırım 🫠 yarın kontrolüm var dizlerde kireçlenme var egzersiz yapamıyorum yürüyüş yapıyorum
_smlisa_ erikarpuz 5 bin adım anca 3 bazen 4 de kalıyor evde çok iş yapıyorum aktifim o yüzden yürüyüş kısıtlı kalıyor valla çok yürüyorum desem yalan söylerim
erikarpuz _smlisa_ ben de öyle yeni doğum iznine çıktım sürekli ev işi yapmaktan pek vakit kalmıyor zaten tempolu yürüyemiyorum yoruluyorum , ilk doğumum olduğu için geç gelecek sanırım ağrım sancım hiç yok 😒