berensumeyye23 mutlaka detaylı ultrason a girin.Benimde şu fazlalığı çıkmıştı şeker yüklemesinde gebelik şekeri çıktı 30 hafta olduk bir aydır insülin iğnesi vuruyorum iki aydır diyet, meyve yok, karbonhidrat yok,tatli yok doktorum baya korkuttu beni…sizde takipiniz i mutlaka yaptırın…