Kızlar bugün 7 haftalık oldum. Kan ve idrar sonucu almaya gittiğimde idrar da üreme ve kan da üst solunum enfeksiyonu görüldü. Antibiyotik verdi idrar için 2 gün sonra tekrar gidecegim üst solunum enfeksiyonu içinde enfeksiyon hastalıklarına gönderdi duruma göre perinatolijiye gidersin dedi başına gelen var mı acaba bir de kanal da hafif kanama var deyip Protestan yazdı