suragungor ben Ünye devlet hastanesinde çalışıyorum ve burda takip oluyorum. Benim de öncesinde ara ara tansiyon yüksekliğim olduğu için beloc kullanıyordum hamile kaldıktan sonra bırakmıştım doktorum da bunu biliyordu 12.haftadan itibaren damar direncim olduğunu söyledi ben de sürekli tansiyon şeker takibi yapıyordum normal gidiyordu her şey. 19. Haftada tansiyonum yükselmeye başladı kardiyolog ve kadın doğum birlikte alfamet, clexan başladı alfamet kullanmama rağmen düşmüyor orduda perinatoloğa gittim o da bi eğitim araştırma veya fakülte hastanesinde takip olmamı önerdi