samaa_ testi batimin 6 olduğunu bildigimde yaptım negatif ti yani 8 Ekim’de yaptım negatifti sonra yapmadım bugün kan vermek için gittim cihaz bozuk dedi kan almiyormus o yüzden kaldı bekliycem belki yarın test alır yaparim olmasa kasım’a kadar bekliycem eğer olmazsam doktora gidicem eşimin doğum günü 5 Kasım ve bizim tanışma yildonumumuz eğer varsa o ana denk getiricem sürpriz diye bakalım herşey nasip dua edin inşallah vardır 🤲🤲🤲