Bebekamabebekbekliyor İkili test sonucu çıkmış beta hcg 114k iken Papa-a değeri 445 çıkmış referans değeri dışı diyor yani bir sıkıntı mı var bebeğimde ne olur yardım edin hastaneye gideceğim ama gidene kadar kötü bir şey değilse neolur söyleyin delircem
anneoluyorummm103 Bebekamabebekbekliyor bilgim yok ama her referans dışı değer sıkıntılı demek değil benim normal tahlillerimde de referans dışı değerler vardı doktor normal dedi normal görünen değer içinde sıkıntı dedi o yüzden canınızı sıkmayın sakin olun en doğru bilgiyi doktor verir
Bimiyendis Bebekamabebekbekliyor üst komşumun 2 bebeğine de, annemin arkadaşının torununa da çok yüksek ihtimal down sendromlu denildi. Bebeklerin hepsi çok sağlıklı. Bu testlerin doğruluk oranı çok düşük. Aklınız kalacaksa fetal dna testi yaptırabilirsiniz. Ama çok da kafanızda büyütüp stres yapmayın derim
ongen Bebekamabebekbekliyor Senin orada gördüğün değerlerle yorumlaman araştırman doğru değil doktor raporda daha fazla bilgi görüyor. Edevlette cok basit bilgiler yer alıyor. Yani referans dışı demek sadece bu proteinin düzeyi beklenen aralığın dışına cıkmıs olabilir ama bunu ancak tüm test sonuclarıyla doktor söyler bence. Yani sen doktora gitmeden hiç kafanı karıştırıp canını sıkma derim..
Asi_07 Bebekamabebekbekliyor o grafikte belli olur cnm ama bu testlerin doğruluk oranı zaten çok yüksek değil grafik varsa onu at bakalım
Esrasnyz23 Yapay zekaya sor birde canım arkadaşım doktorun ve yapay zekanın sonuçlarının aynı çıktığını söyledi
ikincibahar_08 Merhaba sonuç hakkinda bir bilgim yok ama sonuca nerden baktınız e-nabıza düşmüyor bende merak ediyorum sonuçları ama bakamıyorum