prensannesiii_ kendinizi üzmeyin doğduktan sonra çok çabuk toparlıyorlar benim bebeğim de küçük doğdu üstüne kilo verdi gören ayy bu ne çok küçük falan diyordu şimdi maşallahı var. sadece önemli olan sağlıklı olmak sizin de sağlıklı olmanız, inşallah sağlıkla da birbirinize kavuşursunuz :) hem son haftalarda da çabuk toparlıyor, dilerseniz avokado kaşar peyniri gibi bebeğe kilo aldırdığı söylenen yiyecekleri tüketin içiniz de daha rahat edebilir