Günaydın hanımlar,gece 12 ye yakın kaynanamdan döndük eve aparta giriş yaparken ayağım kaydı çok kötü düştüm kalçamın üstüne bacaklarım iki yana ayrıldı düşerken bide şiddetli düştüm baya ve suyum geldi biraz baya ıslandı iç çamaşırı picamama kadar çok korktum ben kan zannettim koştum yukarı eve hemen baktım suymuş 29 haftalık hamileyim, acile gittim hemen gece 3 e kadar bekledik hem doktoru hem muayene nstye bağladılar, karnımdan baktılar,alttan baktılar çok acı çektim bakarkarken çok şükür bebek iyi yatış verdiler gözlem için ama kabul etmedim eve geldim,çünkü kızım da benleydi uykusuzluktan hali yoktu, hem bende hem bebekte sorun olmadığını söylediler o yüzden eve gelip dinlenmek istedim,ben ruhen iyi değilim ama çok korktum rabbim kimseye yaşatmasın inşallah 🤲