Ay kızlar 1 haftadır düzenli karın ve bel ağrısından uyuyamıyordum tedirgindim en son doktoruma gittim dayanamadım hiçbirsey yok enfeksiyon kanama hicbisey yok bebek iyi sadece doktor büyüdüğü için organlara baskı yapıyor daha da ağrın artacak dedi özellikle belin çok ağrıyacak dedi. Magnezyum yazdiii. Cinsiyeti yine göstermedi çok hareketli bir bebek ama tek biseye eminim çok güzel burnu olacak estetikli gibiydi 🤣🐣