Kızlar vajinamda gebeliğimden önce kaşıntı vardı beyaz böyle kopmuştu kaşıdığımda yara gibi şey vardı sonra hamile kaldım çoğaldı bu kaşıdıkça kanıyor, yanıyor ve vajinam şişiyor, progestan fitil kullanıyorum ve delik büyümüs öyle değildi, sizce neden normal mi doktora gidecem yarın