Dm12_ 15 eylülde çatlatma iğnesi vuruldum. Adet olmadım 6 ekimde kan tahlili vereceğim geç kalmış olur muyum.
myangelson Dm12_ 29 Eylül 14. Günü o zaman kan tahlili- test yapabilirsiniz neden bu kadar bekliyorsunuz
myangelson Dm12_ randevuya gerek yok ki idrar testi ile öğrenebilirsiniz sağlık ocağına kan verip bakabilirsiniz. Daha sonra randevunuza gidersiniz. Ben 14. Gün yapmıştım daha fazla duramazdim galiba 😄
Dm12_ myangelson daha önceki gebeliğimde erken öğrendim beta takibi süreci stresliydi ondan dolayı tedirginim açıkçası 😅
myangelson Dm12_ erken değil ki hamileyseniz 4 haftayı geçmiş oluyor 😄 bir iki kere düzenli artış görülse yeter artık eğer hamilelik varsa doktora gidince kese bile gözükür belki