Hilaliko 7 haftalıgım ama sımdı doktordan geldım kesemizi gorduk ıcındeki yolkaacıda gorduk cok sukur ama kal atısını duyamadık çünkü bebegım 1 hafta gerıden gelıyormus yani 6 haftalık gıbı gozukuyor kesemin boyutu 13mm miş 20 de kalp atışı duyuluyormus galıba haftaya bırdaha gıtcem dua edın arkadaslar kalp atısınıda duyayım bebegımın 🤲🏼👶🏼 🤲🏼
Seyyid Hilaliko inşallah duyarsın canım sakın korkma benimkide başta iki hafta geriden gidiyo demişti doktor en son bi hafta dedi 2 hafta sonra randevum var bakalım
Neroizm Hilaliko gec dollenme oldugunda bu tarz seyler olabiliyor ilk haftalar cok normal. Endiselenecek bir sey yok merak etmeyin.
Seyyid Hilaliko rica ederim canım duyduğum kadarıyla geç döllenmeden kaynaklanıyomuş tam bir bilgim yok ama mormalmiş sıkma canını
Seyyid Hilalikoevde test yapıp öğrendiğimde 5 haftalıktım ilk dr randevumda 7 haftalıktım kalp atışları vardı
Ssraa Canım benim de öyleydi. İleri ki haftalarda buradaki arkadaşlar yakalar demişti. 12de falan da aynıydı. Şuan 23üz ve çok şükür yakaladık☺️