yenianne__ Günaydın herkese ben 9 haftalık gebeyim ve zor olan gebelik oldu tüp bebek aşılama vs. den sonra kendiğindem olan gebelik haliyle dıkkat ediyorum . Benim başımda nevralji denen bir baş ağrısı var bir anda ağrısı vuruyor tansiyonum düşüyor iki üç gündür böyle iş yeriyle konuştum bana uzun süreli rapor alabilirsin dedi hatta 32 . Haftana kadar al sonra zaten doğum iznine çıkarsın dedi . Doktorlar bu kadar uzun süreli rapor yazıyorlar mı bilginiz var mı
Laviniiaa yenianne__ Hayır yazamaz bunun için heyete girmen gerekiyor ya da iş çıkışı alacaksın sgk normal rapor olarak izin vermez
Annesii66 yenianne__ ilk gebeliğimde aşırı kusma bulantı halsizliğim vardı iş yerime otobüsle gidiyordum aşırı zordu benim için 15. Haftada doktorumadan rica etmiştim 32. Haftaya kadar heyet raporu vermişti kendi doktorum ve iki doktor daha imza atıyordu
Mrvztrk yenianne__ evet bende 30.ncu haftadayım 2 aylıktan beri raporluyum önümüzdeki haftalarda da doğum izni raporu alacağım
yenianne__ Laviniiaa peki en fazla 40 gün mü yazarlar bilginiz var mı internette arastordığımda 2 ayda olabilir 40 günde oluyor
Mrvztrk yenianne__ özelden aldım her seferinde bir aylık 30 gün dolduğunda tekrardan gidip tekrardan yazıyordu doktorum
bingaling562 Heyet raporu tek seferde 45 gün yani 1,5 ay yazılabiliyor. Toplamda 3 kere alabiliyorsunuz. O da 4,5 ay oluyor. Geri kalanını normal rapor alabilirsiniz o da tek seferde 10 gün şeklinde veriyorlar. Her seferinde yeniletmeniz gerekir.