Arkadaşlar 27 haftalık hamileyim yaklaşık 1 aydır göğüs altım acıyor, katlanma yeri pişik gibi yanıyor, görünürde bir kızarıklık yok. Emzirme sütyenlerinden aldım balensiz diye ama ne değerse değsin cayır cayır yanıyor, krem sürüyorum fayda etmedi yalnızca uzanırken rahatlıyorum bana önerebileceğiniz bir çözümünüz var mı