Kızlar dünde fikir sordum doktor açıklayıcı bilgi vermedi yarın tekrar gidecegim ama içim içimi yiyor..
18 Eylül beta 16
22 Eylül 90
26 Eylül 370
30 Eylül 842
Son betanın 1000li değerler olması gerekiyordu dedi bekleyeceğiz dedi çok umutsuz ve moralsizim böyle olan var mı dıs gebelik veya kimyasal olabilir mi