lanoniml Kizlar selam. 8+5 gebeyim. Zaten gebeligimin basindan beri bulantim cok cok azdi ama gogus hassasiyetim felaketti. Dun aksamdan beri goguslerimde hic hasaasiyet agri yok. Sizce normal mi endiselenmeli miyim
bahar8 lanoniml Merhaba gebeliğin ilk haftalarında gayet normal bazen belirtiler çoğalıyor bazen hiç kalmıyor. Bende endişenizdir.Ama gayet normalmiş🥰Allah korusun kanama vs. Birşey olmadığı sürece hormonlara bağlı olarak değişiyor. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏