Kızlarrr bu ikinci sezeryanım ama ilkinde yarı baygındım şimdi hastanemde anestezi uzmanı yokmuş doktorum tam bayıltılcağımı söyledi bu beni tedirgin ediyor tecrubelerinizi paylaşırmısınız. Acıyla mı uyanılıyor ameliyathanede uyandırıp mı çıkartıyorlar? Hasta odasında baygın baygın saçmalamak abuk sabuk konuşup kendimi rezilmetmekten korkuyorum nasıl oluyor o işler ya 😱