Antep1987 canım bende 32. Haftada yım araştırdığımda en hareketli zamanları 22-27 haftalar arası oluyormuş diye buldum , o zamanlarda sanki hareketler tekme yumruk gibi oluyor şimdi ise sanki içerde kayıyor gibi çok sert değil daha yumuşak , içerde yer daraldikca çocuğun hareketleri de kisitlaniyor sanırım