derya353535 Kızlar sonuçlarım bu şekilde çıkmış nasıl yorumlamalıyım bilmiyorum kontrolüme de daha var yardımcı olur musunuz korkuyorum
hamcokelek33 derya353535 bu şekilde yorumlanmıyor. Doktora grafik şeklinde bir rapor gidiyor. Yaptırdığınız hastaneden raporu isteyebilirsiniz
derya353535 hamcokelek33 teşekkür ederim bilgilendirme için peki o da eş zamanlı olarak gitmiş midir yoksa biraz beklemeli miyim