Kizlar nerdeyse doguracagim,bu nerden cikti.37 haftadayim. Malesef kabız oldum ve acıdan duramiyorum.Hemoraid oldum resmen.Dun sürekli ağrı yaptı ve çok can sıkıcı.Bir yandan gebelik ağrısı bir yandan bu.Boyle bir sorun yaşayıp doktoru krem veren felan var mi? Siz neler yaptınız?