Merhaba merhaba çok fena grip oldum nefes alamıyorum ama 1 gün daha adetim gecikti hani hamilelik şüphem de var eşimle çok istiyoruz çocuk acile gidip kan versem kan testim de hamileliğim çıkar mı çıkmaz mı yoksa birkaç gün daha mı beklemeliyim ne yapmam lazım yardım edin lütfen çok fena grip oldum bu konuda sizden yardım istiyorum hani acile gitsem kan tahlili versem kan tahlili de hamileliğim çıkar mı çıkmaz mı onu merak ediyorum Lütfen bilgisi olan herkes yazsın bundan üç ay önce de kimyasal gebelik geçirmiştim ondan korkuyorum biraz teşekkür ediyorum