Kızlar ıkı yıl önce gırmıstım şıkdı korktum sabah 6.30 da uyanıp gıttım esımle gıremedım ne kadar kötü oldum ya başka çare yok mu nasıl gıreceyım ben devlet hastanesine gittik özeldede mi aynı boyun için gidiyordum napıcam çok korktum daha önce girmiştim şimdi giremedim tabut gibi aynı dapdar 😒😒😒😒😒 ne yapacağım