34+4 haftalık hamileyim ve bu aralar ev taşıdım vs yoruldum grip oldum üstüne dünde çarpıntım oluyor diye hastaneye gittim ekg ve tromponin ı baktılar hepsi normal çıktı dün tansiyonum hastanede 13/7 çıktı ama evde bazen ölçüyorum küçük tansiyonum hep 9 larda çıkıyor son 1 haftadır felan sizce bu nedendir yani yorgunluk grip vs bunlar etkili mi tansiyonda yoksa son aylar çıkmaya mı başlıyor? Bebek hareketleri güzel çok şükür hatta gece uyutmuyor maşallah ama tansiyonu çok kafama takıyorum