Deletedmom_8793 Kizlar dün kan vermiştim şimdi baktım 5.9 çıkmış ne demek oluyor bu gece kek filan yemiştim onunla ilgili olabilir mi
Elilar2225 Deletedmom_8793 bu 3 aylık şeker kekle bir şey değişmez bence ama bende 6 çıktı doktor bir sorun olmaz ama yine de ver dedi sonra 5 çıktı. Her ihtimale karşılık bir daha verin bir şey yemeden
Bbgg Deletedmom_8793 günde ne kadar tatlı veya meyve tüketiyorsunuz acaba ? Ben biraz fazla porsiyon meyve ve işte günde bir tane çikolatalı gofret vs yiyorum çok korkuyorum şeker çıkıcak diye
curlymother Deletedmom_8793 merhaba değerimiz aynı çıkmış sizle benim de 5.9 herhangi bir problem yaşadınız mı doktorun biraz yediklerine dikkat et dedi üç aylık kan şekerini gösteriyor bu dedi ilk Gebeligimde böyle bir sorun yoktu
atkaplan aysct 3aylık seker dğn gece ne yediğine bakmaz son 3 ayın istatistiğini alır dünki kekle hiç alakası yok sekerin hep yuksekmiş dikkat et canım
Deletedmom_8793 Elilar2225 teşekkür ederim bu ara canım sürekli tatlı istiyor bide soğuk içecekler belki dikkat etmedim
Deletedmom_8793 Bbgg meyve yemiyorum ama cikolali gofret kek tarzı şeyler günde en az 1 tane yiyordum ama en az
Deletedmom_8793 Bbgg edin edin mutlaka benim haftan küçük ama ona rağmen 3 kilo aldım ve zaten kilolu hamileydim
Bbgg Deletedmom_8793 biz de 18+2 yiz geçen hafta tartıldım 3,600 almışım daha da almışımdır bence , ben beyaz ekmek çok yiyorum bulantılarım olduğundan güzel beslenemiyorum maalesef ekmek içimi bastırıyor o yapıyor bence
Deletedmom_8793 Bbgg yok benim ekmek değil ama sürekli canım tatlı bir şey yemek istiyor evde bir şey bulamazsan gidip kavanoz çikolatadan bir tatlı kaşığı ağzıma koyuyordum