Mryem1 37+6 dayım gitmedim doktora takip ettim kasılmaları ağrım olmadığı için gitmedim şuanda hafiften yokluyor büyük ihtimalle yalancı sancı. Doktorum kasılmalar ağrılar olacak artık demişti ama ben hangisi yalancı hangisi gerçek sancı ayırt edemiyorum. Dün kontrolüm vardı bi kaç ağrım çıktı ama doktor pek önemsemedi