payidar Sarenil İdrarda protein falan cıkmışmıydı daha önce? Her zaman mı böyle yüksek? Kaç haftalıksınız? Acile gitmenizi öneririm geçmiş olsun sakin kalmaya calısın ve acile gidin 🙏🏻
bebegimvben Sarenil benimde aynısı çıktı bugün. Doktor idrar istedi ve protein +1 çıktı. 24 saatlik idrar testi istedi. Protein kaçağı varmı die bakılcak. Sende doktoruna danış. Allah korusun
Gldn Sarenil benimde 13-8 di idrar istedi protein çıktı 24 saatlik idrar yapılıp sabah götürücem.Doktorunu ara gereken bilgiyi verir.
Sarenil Ysn banada öyle dedi aradım korkulacak bişey yok düsenli bir hafta ölç söyle dedi ama kuşku duydum napsam şimdi 12-8 çıkıyor
Kevserbtr Tansıyonunuz dinlenerek ölçtürmediysenoz olabılır fakat suan sınırda sureklı olan bıseyse dıkkat etmelisiniz
Sarenil MasaaL şimdi 12-8 çıkıyor doktorumu aradım korkulacak bişey yok dedi bir hafta ölçüm yap gel dedi ama ben korkuyorum acile gitsem mi diye düşünüyorum