basarratagun suyun içinde durabildiğin bi süre var. Çünkü suyun sıcaklığı önemli oluyor. Bi de suyun gelmişse eğer enfeksiyon riskini arttırmamak için suyun içindeki süre belli. Dolayısıyla kişiden kişiye doktordan doktora değişir. Benim bildiğim suda doğuran herkes çok rahat ediyor, kolay doğuruyor. Su kasları gevşetiyor, bebek zaten anne karnındaykende suda olduğu için