Buseeeee66 Kızlar gece kalktım içime şüphe düştü sağ sol dönerken vs ağrı oluyodu şimdi hiç hissetmiyorum belirtim kalmadı . Benim gibi olan var mıı korkuyorum
Zbyd3 Buseeeee66 bencede oyle olmultu şuan 16 haftayız🥲🌸endişe düşürme kalbibe arada gelir gider diyorlar🤲🤲
Cnsmv betulmommy Buseeeee66 bu gün 12. Haftaya girdim hiç belirti yaşamadım tek belirtim gece wc ye kalkmak bir iki gece kalmayınca aynı korkuyu bende yaşıyorum
betulmommy Cnsmv belirtiden sayılırsa bende öyleyim gece 2-3 kere kalkıyorum lavobaya, biz alışmışız hep kusuyorum kötü geçiyor diyen gebelere bizim ki tuhaf gelip evham yapıyoruz🥲
Buseeeee66 gulo21_ korkuyo insan betulmommy galiba yaaa ama niye böyle bişey düştü içime bilmiyorum korktum acaba belirti bişey olur muydu
gulo21_ Benimde ilk zamanlarki belirtim yok denilecek kadar az 10+3 haftaligim içime kurt düşmüştü benim normal dediler
PapatyaSmb Ay bu zamanlardan geçtiğimi hatırlıyorum ben bazen bu yüzden doktora bile gidiyordum benim belirtilerim 7 fe başlayıp 12 de bitti kızlar hatta 30. haftalara kadar sanki hamile bile değildim korkmayın her vücutta farklı yol alabilir